josefinesilentnose.blogg.se

Här kommer jag att blogga om mitt liv på Star Stable Online.

Gå med i DM?

Publicerad 2015-10-04 19:20:19 i Nyheter,

Hej alla människor där ute!
Idag var det sagt att jag skulle gå med i Different Mustangs, men det blev ju inget av det nej.. Jag skulle vara vid klubbrummet kl 19.00 men klubbägaren var tydligen inte inne O.o Så det får väl bli en annan dag, hehe.. ((: Just nu är klockan nästan kvart över 7, så jag skriver inlägget ganska snabbt efter. Än vet jag ju inte om jag kommer få gå med i DM idag, vem vet? Klubbägaren kanske loggar in och så får jag gå med? :) Nej, man vet aldrig. Ska kolla om hon är inne nu. Vänta lite..
Nej. Hon var inte inne nu heller (: Men hur som helst. Jag har levlat min nya häst till level 10! (Se inlägget nedan) Dock får jag också någon level men hjälp av födelsedagstävlingarna, men det spelar ingen roll... Heheh. Nu känner jag att jag har fått skriva av mig ordentligt så jag säger Heddå! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela