josefinesilentnose.blogg.se

Här kommer jag att blogga om mitt liv på Star Stable Online.

SSO & lite annat kul :D

Publicerad 2015-07-23 14:31:58 i Nyheter,

Hej på er! (:
Det var inte igår.. cx Nejmen hehe xD Gillar ni uppdateringen som kom igår? (: Strandfesten alltså c; Jag gillar den jättemycket! Det var en bra idé med en strandfest såhär mitt i sommaren (; Speciellt mycket tycker jag om "Fort Pintas Strandtävling" :D Gillar att man ska hoppa i vattnet o.s.v cx Och BTW så täkte jag börja med en "utvärdering" av Onsdagsuppdateringarna! ;) Hoppas ni gillar den idén. c: Ääh xD Nu har jag inget mer att skriva :) Så här och nu säger jag: Hejdå o ha de så bra ;) <3
P.S! Jag har en instagram som ni gärna får kika in! Jag heter josse_sso där så in o kolla!! (Jag är privat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela