josefinesilentnose.blogg.se

Här kommer jag att blogga om mitt liv på Star Stable Online.

Uppdatering <3

Publicerad 2015-12-15 18:46:46 i Nyheter,

Heej alla bloggläsare (:         (om jag nu har några xD)
Hursomhelst har jag suttit och fixat lite här med bloggen, det har blivit ett nytt tema och jag har gjort bloggen lite mer färgglad! :D Hoppas ni tycker det är fint c: Ja, jag vet inte när vi hördes sist... Visst ja! Det var för ett tag sedan när jag skulle gå med i DM typ. Men jag har släppt det där. Och man går ju vidare, ja ni vet säkert allt det där :) Men idag gick jag med i en klubb vid namn Average Agents Inc.! :D Här är en länk till deras hemsida: http://averageagentsinc.weebly.com/ . Klicka bara på den så kommer ni till deras hemsida :) <3

Det var nog allt jag hade att skriva för idag! :) Hörs någon annan dag <3
//Puffi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela