josefinesilentnose.blogg.se

Här kommer jag att blogga om mitt liv på Star Stable Online.

På Lördag fylls det på i stallet!

Publicerad 2014-12-23 17:56:35 i Nyheter,

Hej hörni! :D
Jag har jätteroliga nyheter!! Jag har gjort så att jag är poppis med Kallterna, så att jag kan köpa fjordingarna. De kostar 780 för er som inte vet det! Jag har 761 Star Coins! Jag är jätteglad över att kunna säga att på Lördag har jag 861, så då kan jag köpa min fjording! Hon ska heta Wildgirl, har jag redan betsämt. :D Och imorgon är det julafton också. Vad har ni önskat er? :) Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi snart igen! 
Kram Josse! <3
 

Kommentarer

Postat av: Julie

Publicerad 2014-12-23 17:59:42

Yayy!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela